Çanakkale’nin Gelibolu ilçesinde, 14 Kasım Diyabet Günü dolayısıyla anaokulu öğrencilerine yönelik eğitim çalışması gerçekleştirildi.
İlçe Sağlık Müdürlüğünce özel bir anaokulunda düzenlenen programda, öğrencilere diyetisyen Özlem Güntülü Küçük ve Kronik Hastalıklar Birimi çalışanlarınca diyabet hakkında bilgi verildi.
Eğitimde çocuklara ayrıca sağlıklı yaşam, yeterli ve dengeli beslenme, egzersiz ve düzenli sağlık kontrollerini konusunda da bilgilendirmede bulunularak dikkat edilmesi gereken önemli hususlar hakkında bilgilendirmeler yapıldı.
Öğrencilere eğitim sonunda sağlıklı kurabiyeler ve taze sıkılmış meyve suları ikram edildi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8139 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5080 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5060 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3587 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2216 kez okundu